Informácie k nákupu vstupeniek na koncerty

Objednávky na jednotlivé podujatia sa realizujú prostredníctvom nákupného košíka. Na to, aby ste mohli nakupovať prostredníctvom nákupného košíka, je potrebné na konci vyplniť nákupný formulár. V prípade, že ste v databáze nenašli vstupenky, o ktoré máte záujem, kontaktujte nás e-mailom na adrese obchod@drhorak.sk a my vám zistíme ich dostupnosť.

Tlač vstupeniek prebieha online cez predajné systémy, ktorých sme prevádzkovateľmi: Ticketportal.sk/cz, Eventim.sk/Oeticket.com, Ticketmaster.cz, Predpredaj.sk a Ticketlive.sk. V systémoch Eventim.sk, Ticketmaster.cz a Predpredaj.sk nevybavujeme zaplatené ani otvorené rezervácie, sme predajným miestom len pre priamy predaj!

V prípade, ak nastane stav, že nabehne úhrada a vstupenky na koncert danej kategórie už sú vypredané, ponúkneme vám vstupenky, ktoré sú k dispozícií. Ak vám náhradné vstupenky nevyhovujú, peniaze vám obratom vrátime späť na váš BÚ. V prípade, že vstupenky na koncert sú úplne vypredané, obratom vraciame peniaze späť na účet klienta.
V prípade, že sa cena za vybrané podujatie zvýši, peniaze vám buď vrátime alebo máte možnosť daný rozdiel v cene doplatiť.

Upozornenie: V prípade, ak si objednávate vstupenky z kategórie "sedenie na miesta" - konkrétne miesta vám pri vybavovaní objednávky v danej cenovej kategórii vyberáme my. Ak si chcete konkrétne miesto vybrať vy sami, odporúčame nerobiť si objednávku, ale prísť si kúpiť vstupenky priamo k nám na miesto alebo nás kontaktovať telefonicky či mailom s upresnením sektoru/radu/čísla sedadla.


Spôsob úhrady vstupeniek

Po obdržaní vašej objednávky dostanete od nás informačný mail s údajmi potrebnými k úhrade (číslo účtu, konštantný a variabilný symbol a sumu). Vstupenky tlačíme až po pripísaní vašej platby na náš účet a expedujeme ich v pracovné dni do 24 hodín.


Uhradiť vstupenky vopred môžete:

  • úhradou formou prevodného príkazu z vášho účtu
  • vkladom sumy na náš účet v najbližšej pobočke Tatrabanky
  • v hotovosti pri osobnej objednávke v kamennej predajni

Vstupenky si po zaplatení môžete prevziať osobne u nás v predajni alebo ich zasielame poštou ako cenný/poistený list. Po vybavení objednávky obdržíte mail o možnosti osobného odberu/ o presnom dátume odoslania poisteného listu a jeho podacie číslo, aby ste vedeli, kedy môžete zásielku očakávať. Poplatok za cenný poistený list je 4,00 €.

Vrátenie vstupeniek.

Na nákup vstupeniek sa vzťahujú špeciálne ustanovenia. Vrátiť vstupenky je možné len v jedinom prípade - ak príde k zrušeniu podujatia. Refundácia vstupného sa potom riadi pokynmi organizátora a ticketingovej spoločnosti. Dr.Horák je zmluvne viazaný riadiť sa ich rozhodnutiami a o konkrétnom spôsobe vrátenia vstupného vás bude informovať pri vracaní vstupeniek. Upozorňujeme, že Dr.Horák, s.r.o. nie je usporiadateľom podujatí, je iba sprostredkovateľom predaja vstupeniek. Za organizáciu podujatia a prípadnú refundáciu v prípade zrušenia, je zmluvne zodpovedný príslušný usporiadateľ podujatia.

návrat hore